Veelgestelde vragen

Ontdek hieronder de vragen die het meest door onze klanten worden gesteld en vind het antwoord op al je vragen.

Veelgestelde vragen

Om je pakket te volgen, klik je hier en voer je de gevraagde informatie in. Hiervoor heb je je bestelnummer nodig, dat je kunt vinden in de e-mail ter bevestiging van je bestelling, en de datum waarop je je bestelling hebt geplaatst. Je kunt dan de voortgang van je pakket in meer detail volgen.

Als je geen trackingnummer hebt ontvangen, komt dit door een van de volgende redenen:

1) Er is een fout opgetreden in je e-mailadres, waardoor je geen e-mail hebt ontvangen ter bevestiging van je bestelling met je trackingnummer.

2) De e-mail met de orderbevestiging en het trackingnummer staat in je SPAMS of in een ander tabblad van je inbox.

3) Misschien heb je de e-mail met de orderbevestiging verwijderd. In dat geval bevindt deze zich waarschijnlijk in de prullenbak van je inbox.

In ieder geval, als je je bestelnummer niet weet, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Ons team zal het je zo snel mogelijk toesturen!

Als je een bestelling hebt ontvangen waarbij artikelen ontbreken, zijn er twee mogelijke redenen:

1) We hebben je artikelen apart verzonden vanwege gewicht, grootte of beschikbare voorraad. Bedankt voor je geduld, de rest van je bestelling komt binnenkort aan!

2) De rest van je bestelling is zoekgeraakt door de vervoerder. In dat geval nodigen we je uit om contact met ons op te nemen via ons contactformulier.

In 90% van de gevallen worden ontbrekende producten gemiddeld 3 tot 7 dagen na levering van het eerste artikel geleverd.

Als je product defect is, begrijp dan dat het ons erg spijt. We zullen ons uiterste best doen om dit probleem op te lossen door uw product zo snel mogelijk te ruilen of terug te betalen. Stuur ons een e-mail via ons contactformulier.

Als het artikel dat je hebt besteld niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het natuurlijk aan ons retourneren. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice, die je zal uitleggen hoe je een retourzending kunt maken: Contactformulier.

Kun je geen antwoord vinden?

Laat een bericht achter en ons team neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Levering & bestelling

Als we je bestelling ontvangen, maken we deze binnen 24/48 uur klaar. De levertijd bedraagt maximaal 15 tot 30 werkdagen. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze producten.

We leveren onze producten wereldwijd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid en al onze leveringen zijn gratis.

Als je wilt profiteren van Secure Delivery, waarmee je 100% vergoeding krijgt voor de waarde van je bestelling als je pakket zoekraakt of wordt gestolen, hoef je Secure Delivery alleen maar toe te voegen aan de prijs van €4,90 bij het afrekenen.

Een probleem met het postkantoor? Verloren, gebroken of vernietigd pakje?

Met onze beveiligde bezorgservice regelt onze winkel eventuele geschillen voor je. Klanttevredenheid is onze prioriteit. We nemen de volledige verantwoordelijkheid op ons door je onmiddellijk een nieuw pakket te sturen op onze kosten als het pakket verloren is gegaan door de vervoerder.

Als je je bestelling niet binnen 7 tot 30 dagen hebt ontvangen, raden we je aan contact met ons op te nemen via e-mail, zodat ons team het probleem snel kan oplossen.

Leveringen aan Franse overzeese departementen en gebiedsdelen (DOM-TOM) duren over het algemeen langer (tot 2 maanden vanaf de besteldatum) om betaalbaar te blijven. Maar ze worden nog steeds geleverd. Je kunt dus met een gerust hart bestellen!

Annulering & retourneren

Als er een probleem is met je bestelling, neem dan zo snel mogelijk per e-mail contact met ons op. Ons team zal de fout zo snel mogelijk herstellen.

Je kunt je bestelling zonder problemen annuleren. Stuur ons daarvoor gewoon een e-mail. Ons team zal je bestelling annuleren en je zo snel mogelijk terugbetalen.

Als je artikel beschadigd is, of je wilt het gewoon terugsturen omdat het niet bij je past, en je hebt het minder dan 14 dagen geleden ontvangen, stuur ons dan gewoon een e-mail. Ons team zal de retour- en terugbetalingsprocedure aan je uitleggen.

Betaling & veiligheid

We accepteren de volgende betaalmethoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, American Express en vele andere. Als je per bankoverschrijving wilt betalen, neem dan gewoon per e-mail contact met ons op. Ons team zal je uitleggen hoe je te werk moet gaan.

We leveren onze producten wereldwijd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid en al onze leveringen zijn gratis. Al je informatie is volledig gecodeerd en veilig. Klik hier om meer te weten te komen over hoe uw informatie wordt behandeld.

Als je contact hebt opgenomen met ons team om een restitutie aan te vragen na een probleem of annulering van een bestelling, en we je restitutie hebben uitgegeven, zullen we je schriftelijk hebben geïnformeerd dat we bezig zijn met het uitgeven van een restitutie. Een terugbetaling neemt gewoonlijk 3 tot 8 werkdagen in beslag (feestdagen en weekenden niet meegerekend). Heb je een probleem? Neem dan contact met ons op.

Andere vragen

Heb je een community op een blog of op je sociale netwerken? Wil je ervan leven en regelmatig een inkomen verdienen via commissies door onze artikelen te promoten? Neem dan nu contact met ons op en we vertellen je in een paar klikken hoe je lid kunt worden van ons affiliateprogramma.

We maken winkelen zo gemakkelijk mogelijk.

  1. Selecteer de gewenste producten
  2. Klik op “Toevoegen aan winkelwagentje”
  3. Klik op het winkelwagenpictogram rechtsboven (je “mandje”) om je aankopen af te ronden.

Je kunt ook een account aanmaken om het proces nog eenvoudiger te maken.

Nee. Behalve in uitzonderlijke gevallen accepteren we slechts één kortingscode per bestelling.

Onze site verzendt zijn producten legaal wereldwijd. De koper is echter verantwoordelijk voor de invoerbelastingen in zijn land, wij wijzen elke verantwoordelijkheid af.

Als je in bulk wilt bestellen, stuur dan een e-mail naar ons team via ons contactformulier.