Verzendingsbeleid

Door een bestelling te plaatsen via Huis Van Wok gaat u akkoord met de onderstaande voorwaarden. Deze worden verstrekt om ervoor te zorgen dat beide partijen op de hoogte zijn van en instemmen met deze regeling om elkaar te beschermen en om verwachtingen te stellen ten aanzien van onze dienstverlening.

1. Algemeen

Onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de voorraad, streven wij ernaar een nauwkeurige voorraad aan te houden, maar van tijd tot tijd kan er een voorraadafwijking zijn en is het mogelijk dat wij niet alle artikelen kunnen leveren op het moment van uw aankoop. In dat geval zullen wij contact met u opnemen om te zien of u wilt wachten tot het niet meer voorradige artikel weer in voorraad is of dat u een tegoedbon wilt ontvangen.

2. Verzendkosten
De verzendkosten worden bij het afrekenen berekend op basis van het gewicht, de afmetingen en vooral de bestemming van de artikelen in uw bestelling. De betaling van de verzendkosten wordt geïnd bij de aankoop. Deze prijs is de definitieve prijs van uw bestelling voor de verzendkosten.


3. Retourzendingen

Voorwaarden voor retourzendingen vindt u op de pagina Beleid voor retourzendingen en terugbetalingen, waarnaar onderaan de pagina wordt verwezen.


4. Leveringsvoorwaarden

In het algemeen kunnen bestellingen die naar het buitenland worden verzonden 4 dagen onderweg zijn. Dit kan echter bij uitzondering langer zijn (tot ongeveer 20 dagen). Dit hangt sterk af van de gekozen leveringswijze en de leverancier van de artikelen in uw bestelling.


Verstuurtijd

Bestellingen worden doorgaans binnen 2 werkdagen na betaling van de bestelling verwerkt. In feite staan we 24 uur toe om het afleveradres te wijzigen.


Onze teams nemen contact op met de opslaglocaties van artikelen van maandag tot vrijdag tijdens de normale kantooruren, behalve op nationale feestdagen, in welk geval de verzending niet wordt geactiveerd met de opslaglocaties.

Wanneer u een bestelling plaatst bij Huis Van Wok, bedraagt de maximale verzendtijd 5 werkdagen. Bestellingen worden vaak vóór 5 werkdagen verzonden. Tijdens deze drukke periode kan de levering echter 2 tot 4 weken duren.

Het is belangrijk om het verschil tussen verzending en levering op te merken. Levering is het vervoer van artikelen en de levering ervan op een adres van bestemming. Verzending is de handeling waarbij de artikelen van een bestelling worden verzonden.

Daarom kan in uitzonderlijke gevallen de levertijd oplopen tot 5 weken (2 werkdagen orderverwerking, 5 werkdagen verzending en 4 weken levering).

Dit zijn de uitzonderlijke totale tijden maar Huis Van Wok wil dit graag aan u communiceren om elke bron van ongemak te voorkomen. Dat gezegd hebbende, zodra deze levertijd is verstreken, d.w.z. 5 weken, willen wij u tevreden houden.

Hiervoor bieden wij u oplossingen zoals het terugsturen van uw bestelling naar ons op onze kosten of het maken van een cadeaubon die meer waard is dan uw oorspronkelijke bestelling. Dit gebeurt bijna nooit, maar Huis Van Wok begint slachtoffer te worden van zijn eigen succes en wij anticiperen liever op dergelijke situaties en laten u weten wat het beleid is op het gebied van klantenservice.

Als u uw orderbevestiging 5 weken of langer geleden hebt ontvangen, reageer dan op uw orderbevestiging of stuur een e-mail naar info@wok-group.com

En om ervoor te zorgen dat uw e-mail zo snel mogelijk wordt verwerkt, raden wij u aan de volgende informatie in uw e-mail te zetten:

– Uw bestelnummer

– Het e-mailadres dat u hebt gebruikt bij het plaatsen van uw bestelling

– Naam

– Voornaam

– Inhoud van uw bestelling (ook bij benadering)

– Datum van uw bestelling

Als u ons mailt op info@wok-group.com, raden wij u ook aan om “Levertijd – Uw bestelnummer” als onderwerp van de e-mail te zetten.

Voorbeeld: “Levertijd – 125698”

Dedicated Huis Van Wok customer service members will respond within 24 working hours by email to address your situation.

4. 4 Wijziging van leveringsadres
Voor adreswijzigingen kunnen wij het adres te allen tijde wijzigen voordat de bestelling wordt verzonden.

4.5 Postbusverzending
Wok Counter verzendt alleen naar postbusadressen die gebruikmaken van de postdiensten. Wij kunnen op dit moment geen postdiensten aanbieden naar deze locaties.

4.6 Verzending naar militaire adressen
Wij kunnen naar militaire adressen verzenden via de USPS. Wij kunnen deze service echter niet aanbieden via koeriersdiensten.

4.7 Artikelen die niet op voorraad zijn
Als een artikel niet op voorraad is, nemen wij contact met u op om te zien of u wilt wachten tot het artikel weer op voorraad is of dat u een tegoedbon wilt. Deze bon zal meer waard zijn dan het bedrag van uw oorspronkelijke bestelling.


4.8 Overschrijding van de levertijd
Als de levertijd de verwachte tijd heeft overschreden, neem dan contact met ons op via het e-mailadres op info
@wok-group.com zodat wij uw vraag kunnen behandelen.


5. Tracking Notifications
Bij verzending ontvangt u een tracking link waarmee zij de voortgang van hun zending kunnen volgen op basis van de laatste updates die beschikbaar worden gesteld door de verzenddienstverlener.

6. Tijdens het transport beschadigde pakketten
Als u constateert dat een pakket tijdens het transport is beschadigd, verzoeken wij u de levering indien mogelijk te weigeren en contact op te nemen met onze klantenservice. Als het pakket is geleverd zonder dat u aanwezig was, neem dan contact op met de Huis Van Wok leden van de klantenservice op het e-mailadres info
@wok-group.com


7. Rechten en belastingen
7.1 Omzetbelasting
De omzetbelasting is al toegepast op de prijs van de goederen zoals die op Huis Van Wok wordt vermeld op het moment dat u uw bestelling plaatst.

7.2 Invoerrechten en -belastingen
Invoerrechten en -belastingen voor internationale zendingen kunnen verschuldigd zijn bij aankomst in het land van bestemming. Dit verschilt per land, en Huis Van Wok raadt u aan op de hoogte te zijn van deze mogelijke kosten voordat u een bestelling bij ons plaatst. Als u bij aankomst in uw land van bestemming weigert de rechten en belastingen te betalen, worden de goederen op kosten van de klant teruggestuurd naar Huis Van Wok en krijgt de klant de waarde van de betaalde goederen terugbetaald, verminderd met de kosten van de retourzending. De kosten van de oorspronkelijke verzending worden niet terugbetaald.

8. Annuleringen

Als u van gedachten verandert voordat u uw bestelling op Wok Counter
hebt ontvangen, kunnen wij annuleringen op elk moment accepteren voordat de bestelling wordt verzonden. Als een bestelling al is verzonden, raadpleeg dan ons restitutiebeleid onderaan de pagina.

9. Verzekering

Pakketten zijn verzekerd tegen schade en verlies tot de door de vervoerder opgegeven waarde. Het verlies wordt geregistreerd indien de postdienst het verlies bevestigt. Een door de postdienst bevestigde levering wordt als geldig beschouwd. Inderdaad, Huis Van Wok
heeft te veel gevallen meegemaakt van helaas oneerlijke klanten die aankondigden dat ze niet geleverd waren, dan ons uitsluitend te baseren op wat de klant zegt. Echter, Huis Van Wokzal zijn uiterste best doen om u tevreden te stellen door de artikelen van uw bestelling op zijn kosten terug te sturen of een cadeaubon aan te bieden ter waarde van meer dan het bedrag van uw oorspronkelijke bestelling.

9.1 Proces voor pakketten die tijdens het transport zijn beschadigd

Wij zorgen voor terugbetaling of vervanging aan de hand van het Retour- en Restitutiebeleid dat onderaan de pagina is gekoppeld.


9.2 Procedure voor tijdens het vervoer verloren gegane pakketten

In het geval dat de postdienst een verlies tijdens het vervoer bevestigt, zal Huis Van Wok
er alles aan doen om u tegemoet te komen door de artikelen van uw bestelling op haar kosten terug te sturen of door een cadeaubon aan te bieden ter waarde van meer dan het bedrag van uw oorspronkelijke bestelling.


10. Klantenservice

Voor vragen over de klantenservice kunt u een e-mail sturen naar info
@wok-group.com.