Restitutiebeleid

RETURNS

—-

Onze polis duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Veel soorten producten kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. Ook accepteren wij geen intieme of sanitaire producten, gevaarlijke producten of brandbare gassen of vloeistoffen.

Andere items die niet kunnen worden geretourneerd:
* Cadeaubonnen
* Downloadbare software
* Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten

Om een retourzending te doen, moet u ons een bonnetje of aankoopbewijs tonen.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling zal worden gegeven: (indien van toepassing)
* Boeken met duidelijke tekenen van gebruik.
* CD’s, DVD’s, VHS tapes, software, video games, tapes, of vinyl platen die geopend zijn.
* Elk item dat niet in originele staat is, beschadigd is, of waar onderdelen aan ontbreken om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.
* Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen (indien van toepassing)
Als wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat wij het hebben ontvangen. Wij zullen u ook informeren over onze beslissing om uw verzoek om terugbetaling goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, dan zal uw terugbetaling worden verwerkt en zal automatisch een krediet worden toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een aantal dagen.

Verlate of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt gepost.
Als je na het doorlopen van al deze stappen nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@wok-group.com
Uitverkochte artikelen (indien aanwezig)
Alleen artikelen met een catalogusprijs kunnen worden terugbetaald. Verkoopartikelen worden helaas niet terugbetaald.

Wisselen (indien van toepassing)
Wij vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als u het in dat geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@wok-group.com en stuur het artikel naar het opgegeven adres.

Geschenken
Als het geretourneerde artikel op het moment van aankoop als een geschenk is aangemerkt en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van uw retourzending. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt een cadeaubon naar u opgestuurd.

Als het artikel op het moment van aankoop niet als cadeau was aangemerkt, of als de cadeaugever het artikel liever eerst in ontvangst wilde nemen en het later aan u wilde geven, sturen wij de cadeaugever een terugbetaling en weet hij of zij dat u het artikel hebt teruggestuurd.

Verzenden
Om een artikel te retourneren, moet u het naar het opgegeven adres sturen.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de retourverzendkosten daarvan afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw omgeruilde product te ontvangen variëren.

Als u een artikel verzendt met een waarde van meer dan £75, moet u overwegen een bezorgdienst te gebruiken waarmee u de zending kunt volgen of een bezorgingsverzekering kunt afsluiten. We garanderen niet dat we het artikel dat u terugstuurt ook ontvangen.

REIMBURSEMENT

Wanneer wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. Wij zullen u ook informeren over onze beslissing om uw verzoek om terugbetaling goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, zal uw terugbetaling worden verwerkt en zal er binnen een aantal dagen automatisch een krediet worden toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

Ik heb mijn terugbetaling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met de uitgever van uw creditcard, want er kan een vertraging optreden voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt gepost.
Als u na het doorlopen van al deze stappen nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via : info@wok-group.com